søndag den 30. august 2015

Beautiful wedding

En dejlig weekend er ved at gå på hel, netop en af de weekender, som har stået i kærlighedenstegn. Min fætter og hans kommende hustru skulle nemlig sige ja til hinanden i går på denne smukke sensommerdag. Hele sermonien startede ud med, at de blev viet i min onkel Helge Engelbrechts koncerthave også kendt som Mariehaven i de smukkeste omgivelser. Åens løb langs haven, de mange fine blomster, det dejlige solskinsvejr og de mange mennesker som var blevet inviteret  var med til at gøre denne dag helt ubeskrivelig smuk for mindesværdig for brudeparret

Efter vielsen var der disket op med den fineste bryllupskage. Jeg ved ikke, om I kan genkende motivet, som er indgraveret i kagen, det er nemlig den tegning, som jeg for nogle måneder siden lavede til dem, til deres indbydelser. Jeg blev selv lidt overrasket over at se, at de også havde brugt motivet i kagen, men heldigvis blev jeg overrasket på den gode måde, for det var virkelig udført professionelt.

Efter bryllupskagen blev brudeparret hentet med limousine ud til Teglgården, hvor vi efterfølgende 135 mennesker skulle feste til den lyse morgen. 

Jeg tror bare, jeg vil lade billederne tale for sig selv og hermed ønske jer alle en dejlig uge. 



Den flotte scene, hvor selve vielsen skulle foregå. Det er desuden min far der har bygget den, da han levede.

Efter vielsen skulle samtlige gæster stille sig rundt langs en snor, som var formet som et hjerte for at der kunne blive taget et luftfoto af os med denne drone.


Hjerte-balloner blev også hejst til vejrs.

Kan I genkende mit logo, som jeg tegnede til indbydelserne? det blev også anvendt på bryllupskagen.



















1 kommentar:

  1. Sikke et smukt bryllup! Kagen er flot og din tegning passer perfekt til en bryllupskage.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.