mandag den 29. juni 2015

Dåbs og navneplakater

For et par uger siden fik jeg en bestillingsopgave fra en kunde, som spurgte om jeg ikke kunne lave en Navne/dåbsplakat til hendes nyfødte datter. Kunden havde forelsket sig i nedenstående babytegning i mit album, som hun havde set på min Facebookside. Derudover ville hun gerne have at skriften blev lilla og med følgende tekst:
 Sofia
D. 11/4 2015 
3500 g
54 cm
 
Det er ikke så tit, at jeg får sådanne opgaver, men jeg synes det er rigtig hyggeligt at lave. I samme ombæring fik jeg lige lyst til at lave to andre eksempler for at vise jer to forskellige måder at opsætte teksten på.
 
Går du selv med tanken om at få lavet noget lignede til en navneplakat eller dåbsgave til dit barns værelse, så kan du frit vælge imellem de fleste af mine tegninger, dertil tekst og valg af farve, hvis ikke det skal være sort/hvid.
 
Prisen er i A4 135,- for selve tegningen dertil kommer tekst alt afhængig af antal af bogstaver imellem 40-60 ,-
 
Send mig en mail for bestilling helena.engelbrecht@yahoo.dk 
 




2 kommentarer:

  1. Er vild med giraftegningen og den måde teksten står på, Helena :) Men du er altså bare god til detder med tegninger. Måske jeg vender tilbage når min lille nevø/niece er født :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor var det sødt sagt Pia, ja sig endelig til:-)
      Rigtig god sommer til dig

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.