søndag den 15. februar 2015

Vinderen eller vinderne af min Give away

 
Så fik jeg langt om længe talt alle stemmerne op både herinde, på Facebook og Instagram og hold fast hvor har der været mange deltagere med denne gang. Det vidner vidst om, at der ikke skal gå så længe før, jeg skyder endnu en Give Away igang.
 
Tilbage til vinderen eller vinderne da jeg denne gang har valgt at finde to vindere. Den første er Marianne Just Antonius. Stort tillykke til dig Marianne, skynd dig at send mig en mail med hvilken tegning, du vil have, så sender jeg den fluks afsted til dig.
 
Den anden vinder, kan I finde ved at gå ind på min Instagramprofil @helenasolskin og se den video jeg lige har lagt ud:-) Hvis I ikke har Instagram, så afslører jeg navnet i morgen herinde på bloggen.
 
Til alle jer andre, husk at I til hver en tid kan købe mine tegninger trykt på kvalitetspapir
Str. A4 til 135,- 2 for 250,-
Str. A3 til 175

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.