lørdag den 16. august 2014

Familiefødselsdag

Er netop hjemvendt fra en super hyggelig familiefødselsdag hos min stedfars barnebarn Rosa, som i dag fyldte 5 år. Rosas forældre, min stedfars søn og svigerdatter, havde disket op med det hel store brunchbord, som vidst overgår de fine cafeer nede ved åen. Der var bl.a. æg og bacon, varm leverpostej, hjemmebagt rugbrød og boller, ostefad, forskellige pølser, frugtfad med honningmelon, vandmelon og druer, små brunch pandekager, græsk yoghurt med mysli og ahornsirup, frisk presset juice og sidst men ikke mindst kanelsnegle med glasur, så der var vidst alt hvad hjertet kunne begære og mere til.
Hvor ville jeg bare ønske, at jeg kunne give mig selv lov til at nyde alle disse herligheder på dette bord, men det er stadig utrolig svært for mig, at spise uvante madvarer, som jeg ikke selv har været med til at tilberede, men lidt frugt blev det dog til alligevel. Jeg håber stadig meget på, at jeg en dag kommer dertil, hvor jeg bare kan nyde at spise uden den store angst og frygt for maden.
 
Derudover elsker og nyder jeg også bare at være sammen med min stedfars børn og børnebørn og det at se de kære børn lege på værelset, er mig en fornøjelse at observerer, især når de kommer med deres undrende spørgsmål som: "Hvorfor har du en ring i næsen? "Hvorfor har du tegnet på din arm?" (tatovering) Ja så kan man da ikke andet end at få et smil på læben.
 
 

 

Denne abebamse gav mine forældre Rosa i gave. En utrolig underholdene bamse for hele selvskabet, da den både kunne snakke og bevæge sig. Jeg har faktisk lagt en lille video ind på min instagramprofil helenasolskin hvis du har lyst til at se, hvad den søde lille abe kan.


Hvad har du lavet på denne lørdag?


1 kommentar:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt. Jeg håber også, at du når dertil en dag :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.