lørdag den 7. juni 2014

Edition, Flagstangsmarked og Vestergadefest

Som jeg også skrev i indlægget ved Latinerfestivalen fra forrige weekend, så er noget af det jeg elsker ved netop Aarhus nemlig alle de mange små festivaler, markeder og events, som netop Aarhus er så gode til at arrangere. Lige siden dygtige Lisbeth med bloggen Leizyb havde annonceret på Instagram, at hun ville have en stand sammen med lige så kreative Kirstine til Edition, så var jeg ikke et sekund i tvivl om, at denne begivenhed ville jeg ikke gå glip af. Samtidig med Edition, så var der også Vestergadefest samt loppemarked med en masse fine stande og for første gang fik jeg endelig mødt Gabriella med bloggen Frk Hansen. Det var rigtig hyggeligt lige at få hilst på så mange søde mennesker, som jeg netop har mødt igennem blogland og Instagram.
 
Når vejret endnu engang var så fantastisk og de små cafeer langs Vestergade havde disket op for de kolde fadøl, så var det uden tvivl en dag, som tiltrak mange glade mennesker.
 
Det var White Wall Gallery der stod bag selve Edition markedet, så hvis du er interesseret i at læse mere om Edition og hvem der står bag de enkelte designs, så kan du læse mere her
 
Jeg vil bare lade billederne tale for sig selv og ønske jer alle en dejlig Pinse.
 
 
Lisbeths fine små ophæng
 
Særligt dette ophæng af plexiglas skal helt sikkert på ønskelisten

Kirstines fine collagebillede

En hyggelig lille snak med Stine Aamose, som laver de fine Aarhus plakater, og så er det da lidt sjovt at finde ud af, at hun har boet sammen med min kusine på Island.
 
En fin lille hæklet dukke fra Gabriellas stand

Som varemærke for selve Vestergade Festival, så ligger der en rød løber ned igennem hele gaden.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.