fredag den 2. maj 2014

Min april 2014

En dejlig april måned er nu gået og hermed får i et lille indblik i, hvad der har beriget mig i denne måned.
Der hersker vidst slet ingen tvivl om, at det har været en meget solskinsrig måned, hvilket jeg og mange andre danskere har nyt i i stor stil. Jeg nyder virkelig at sidde på min altan om aftenen og se aftensolen gå ned med de smukke farver, som netop en solnedgang kan have. Jeg vil se tilbage på april måned med et smil i hjerte og sind med kreative og begivensrige dage i familien og venners selvskab. 
Jeg har bl.a. fået tegnet endnu flere tegninger og enda sendt nogle ud i det danske land, arbejdet med collagebilleder, syet tasker af yndlingsstoffet, som vidst efterhånden er blevet ret så eftertragtet både på min Facebookside Helenas kreative verden og på IG. Fået hængt min Normann Copenhagen lampe op med hjælp fra min søde stedfar, købt min elskede Eames gyngestol, så jeg har et sted at sidde i, når jeg bliver gammel. Spist jordbær i massevis, afprøvet nye ideer med krympeplast og sidst men ikke mindst fejret min elskede mor, som også blev et år ældre i denne måned. 

Jeg vil hermed se frem til endnu en dejlig forårsmåned, som forhåbentlig bliver lige så varm og solrig i familien og venners selvskab samt en masse kreative udfordringer i min praktik.
 
Med disse ord, vil jeg blot ønske Jer alle en dejlig weekend.




2 kommentarer:

  1. April har været en dejlig måned. Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Lyder skønt, fik straks lyst til jordbær.

    - Anne

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.