tirsdag den 29. april 2014

Bedre sent end aldrig kom min Normann Copenhagen lampe op at hænge

Bedre sent end aldrig kom min Normann Copenhagen lampe op, som jeg var så heldig at få i fødselsdagsgave tilbage i februar. Nogle af jer har måske fuldt med på Instagram, da jeg var igang med at samle den, og jeg må ærligt erkende, at den ikke lige kan samles på nul komma fem.  Men samlet det blev den, med eller uden vold, og heldigvis havde jeg også en dejlig veninde, som var så sød at bruge sin lørdag aften på, at hjælpe mig med at få den samlet.
 
Her til eftermiddag var min stedfar så sød at komme ind og hænge den op, og jo mere jeg kigger på den, jo mere glad og tilfreds med sliddet med at få den samlet, bliver jeg. Samtidig synes jeg, at den giver sådan et fint lys igennem de fine hvide "blade."
 
Hvad synes I?
 

 


2 kommentarer:

  1. Jeg synes den er vildt smuk...

    Men jeg er igang med at se mig om efter alternativer til alle mine foldelamper - Jeg får dem simpelthen ikke gjort rent, vildt ærgerligt!

    SvarSlet
  2. Åhhhh det med rengøringen havde jeg faktisk slet ikke lige tænkt over, men ja det kan jeg egentlig godt se ikke bliver helt så fedt :-(
    Men mon ik jeg overlever, jeg er i hvertfald rigtig glad for den.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.