søndag den 2. marts 2014

Vinderen af min Give away

 
Først og fremmest tusind tusind tak for den massive opbakning der har været på min Give Aw y denne gang. Der har været i alt 88 der har deltaget, hvilket er det største antal deltagere indtil videre, som jeg har afholdt på mine give aways. Det har været noget af et arbejde at få talt alle jeres odder sammen, men heldigvis har jeg haft min søde veninde til at hjælpe mig med at optælle samt udtrække vinderen.
 
Vinderen er.................................
 
Mette Guld Frostholm, som ønskede sig elefanten. Stort tillykke til dig Mette, hvis du skriver en mail til mig med din adresse, så sender jeg fluks elefanten afsted til dig. Og til alle jer andre der har været så søde at deltage, så skal jeg nok love jer, at det ikke bliver sidste gang at jeg udlover en af mine tegninger til en Give away, da jeg kan se, at de efterhånden er blevet eftertragtet, hvilket jeg uden tvivl sætter stor pris på.
 
Ønsker jer alle en rigtig god weekend.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.