mandag den 24. februar 2014

Flettede forårspunge

Så fik jeg langt om  længe færdiggjort disse to flettede kuvertpunge i dejlige forårsfarver. Jeg er personligt helt vild med den pastelgrønne farve, som dominerer især i pungen til venstre, og allerede nu kan jeg vidst godt tage den i brug for ifølge kalenderen, så går vi jo snart ind i forårsmånederne. Hvilken dejlig tanke.
Papiret til selve tasken er faktisk taget fra en af de gaver, som jeg fik i forbindelse med, at jeg blev færdig som pædagog. Da jeg spottede indpakningen med dette skønne papir, havde jeg allerede forudset, at det skulle der blive en pung ud af, og som I kan se, så havde jeg lidt overskydende papir tilovers, så det kom der lige endnu en pung ud af.
Personligt kan jeg nok bedst lide den første, men det tror jeg også skyldes, at det pastelgrønne papir er i fokus.
 
Fakta om Forårspungene: Papiret som taskerne er lavet af, er gavepapir. De måler begge ca. 20 x 14 cm. og har ligeledes en mørkegrå lynlås i toppen, som passer til det mørkegrå perlemorspapir. Derudover er alle leddene monteret med tape, så pungen på den måde kan tåle vand og samtidig er slidstærk. Har du lyst til at se flere af mine flettede tasker så kik lige her
 
 
 
 
God uge til jer alle.


2 kommentarer:

  1. De er super flotte :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine :-) Jeg kan også bedst lide den første :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.