mandag den 13. januar 2014

Diamant-collagebilleder

Som jeg viste i dette indlæg, så har jeg endnu engang leget lidt med mit marmorfolie og jeg er vidst bleg for at erkende, at jeg er blevet helt vild med at lave collager. Jeg troede ellers aldrig, at jeg ville komme dertil, hvor jeg blev vild med marmor, men så længe det indgår i sammenhænge med andre ting eks. papirtyper, så synes jeg faktisk, at det er enormt fedt.
Til alle jer der er fra 80èrne, som jeg jo er opvokset op med forældrenes marmorstuebord og andre yndige nipsting af marmor, som er bevaret til langt ind i 90èrne, fordi man ikke vidste at mamordillen for længst var passeret og bordet i øvrigt var alt for tungt til at slæbe ud af stuen. Og til alle jer der stadig ikke er kommer jer over barndommens marmortraumer, ja så undskyld dette indlæg. Men jeg er altså blevet vild med det her mamorfolie, og jeg tør derfor heller ikke love jer for, at dette bliver sidste indlæg med netop marmor.
 
De seneste collager som jeg har lavet er disse tre diamanter, som jeg er okay tilfreds med, især den midterste, fordi den både har et touch af marmor, træ og sort i sig.
 
Har du en favorit eller er du for længst gået væk fra marmordillen?
 

 
 


1 kommentar:

  1. Jeg kan godt lide dem - og især den midterste :-)
    Jeg tror aldrig, vi har haft marmorborde derhjemme, men nu er jeg også fra halvfems. Det minder mig alligevel om min barndom, for jeg synes at have set en del borde i netop dét, hvor min far har arbejdet som kok :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.