lørdag den 25. februar 2012

Ugens kreative sysler

Så blev det atter lørdag, og en forlænget weekend helt frem til mandag står for døren, det da for nice.
Denne uge er blevet brugt på, at få skrevet eksamensopgave i det tværprofessionelle element, som jeg forøvrigt afleverede i går fredag. Men der ud over, har jeg da også lige været lidt kreativ med disse fine puder, som jeg fik kraeret i løbet af ugen. Syntes da selv, at de er blevet veldig fine.







I går aftes tog jeg lige turen til Ålborg sammen med min mor og hendes kæreste Tage. Vi skulle nemlig op og fejre Tages barnebarn Albertes 10 års fødselsdag. Det var bare super hyggeligt, og Albertes lillesøster Rosa på 2½ år var helt vild med at prøve mine lange støvler, så dem traskede hun rundt i det halve af aftenen.
                                                        Rosa med mine støvler.

Resten af denne lørdag skal stå i læsningens tegn, har nemlig en del for til på tirsdag, hvor jeg på studiet påbegynder et intensiv forløb i Individ, Institution og Samfund, så der er lige et par sider, som skal læses, men det tager jeg bare i stiv arm på denne herlige blæsende lørdag.

Rigtig god weekend til jer aller derude i det danske land.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.