fredag den 10. februar 2012

God weekend til jer alle

Ja tak, så blev der også dømt weekend til mig.
Det har været en dejlig uge bl.a. med en masse faglighed på studiet, hvor jeg har fået inspiration til min kommende eksamensopgave, som jeg skal skrive her i uge 8. Jeg har også fået udarbejdet en problemformulering, som jeg forhåbentlig for godkendt af min vejleder i næste uge.

Ud over studiet, har jeg selvfølgelig også været lidt kreativ, det kan jeg jo ikke lade være med. Jeg har bl.a. været igang med et mindre ugle-taskeprojekt. Det har længe været et projekt, som jeg har haft i tankerne, men simpelthen ikke har haft tid til før nu. Og i denne uge blev tasken så endelig færdig, og her er det fine resultat. Er selv meget godt tilfreds.




I morgen lørdag står den på læsning, rengøring og måske påbegyndelse på et mindre pudeprojekt til min sofa, som jeg også har haft i tankerne med inspiration fra nogle af Ferm Livings puder.

I morgen aften kommer min veninde, og måske skal vi i byen, det trænger jeg nemlig lidt til ovenpå alt det her med min kære far.

I må alle have en rigtig dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.