søndag den 24. oktober 2021

Halloween pynt og ideer til store og små hvor alle kan være med

Halloween DIY’s kreative ideer for store og små
Halloween har sjovt nok ikke været noget vi som barn har gået særlig meget op i, og det er derfor også mit første rigtige indlæg her på bloggen, hvor jeg deler små ideer til halloween.

I og med jeg jo arbejder i en børnehave er det særligt drengene der finder det interessant med halloween pynt og derfor kunne det ikke undgås med er par kreative halloween ideer. 

Jeg har den seneste måned derfor været igang med en masse halloween ideer, som jeg løbende har delt på min Instagram @helenasolskin men tænker også de fortjener en plads her på bloggen.

Ideerne er til fri afbenyttelse men jeg vil blive super taknemlig for hvis du deler dem på instagram og tagger mig med mit navn @helenasolskin eller deler det på min FB Helenas kreative verden.
På forhånd tak.

Den hyggelige flagermus i perler.
Du finder opskriften lige her


Flagermus-lys af toiletruller.
DIY finder du lige her 


Spøgelsesøreringe i krympeplast.
DIY finder du lige her 



Flagermus i papir til årets halloween fest. 
DIY finder du her




Græskarpynt til halloweenkagen eller bordet lavet af toiletruller


Små halloween mønstre i perler 




Små spøgelser og mumien lavet med håndaftryk og garn
Håber du fik lidt inspitation til et par kreative ideer her til årets halloween  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.