fredag den 27. marts 2020

Det klassiske påskeæg i nymoderne fortolkning og tid til gækkebreve

Påskeforberedelser og hjemlig hygge
Dette indlæg indeholder delvist reklame*

Inden vi ser os om står påsken for døren, en tid jeg altid har elsket ikke mindst med dens faste traditioner med gækkebreve, påskeæggejagt, påskepynt og friske påskelinjer ind i stuen.
I år bliver påsken dog noget anderledes end sædvanlig, men jeg tænker vi alle bliver nød til at få det bedste ud af den alligevel på trods af denne corona krise hele verden jo er havnet i.  

For lidt over en måned siden blev jeg kontaktet af @brainchildoriginal der laver de fedeste plakater med nyfortolkning af danske møbelklassikere.
Firmaet gav mig til opgave af lave min egen nytolkning af stolen ægget, som de netop også har fået som træfigur. De ville gerne have at jeg tegnede mig stil altså de sort/hvide mønstre og ud kom ovenstående plakat.

Jeg er selv blevet ret godt tilfreds med den og er spændt på at se den i stor format, som jeg netop har sendt afsted til firmaet.

Jeg har samtidig fået lov til at få ægget hjem i min stue, som nu står så fint og pynter på mit klaver herop til påske.

Ægget måler ca 10 cm og kan fås i 4 varianter heriblandt:
  • Mørkt mahogni træ med guldfarvet fod
  • Mørkt mahogni træ med sølvfarvet fod
  • Lyst træ med guldfarvet fod
  • Lyst træ med sølvfarvet fod
Derudover har de også lige lanceret en ny plakat i anledningen af påsken og hvis du spørger mig ér den altså også ret cool. De af jer der kender mig godt ved nok også, at jeg ikke spiser søde sager som kager, slik, chokolade mm. Derfor er dette påskeæg jo oplagt at give i gave, hvis du ligesom jeg ikke spiser chokolade.
Jeg kan selvfølgelig godt forså de af jer der godt kan lide et lækkert stk chokolade herop til påske og det skal der også være plads til, vi er vel alle forskellige 🐣

Derudover har jeg også været i gang med at klippe årets gækkebreve sammen med min dejlige mor og hold nu op hvor det var det en hyggelig aften, hvor der blev klippet, drukket kaffe, grint og spist de lækreste jordbær.




Er du lige så vild med det lille træ-æg som jeg, så følg med over på min instagram @helenasolskin eller Helenas kreative verden på Facebook, så lover jeg der nok komme en lille lækker påske-konkurrence.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.