mandag den 3. februar 2020

Fastelavnsmasker til børn og barnlige sjæle samt vinderen af min giveaway

Fastelavn er mit navn
 Inden vi ser os om, ja der er jo faktisk kun lidt over en uge til, er det fastelavn og jeg indrømmer gerne, at jeg elsker denne tid på året måske det også kan skyldes, at jeg selv fylder år.

Til trods for jeg ikke selv har børn, så nyder jeg alligevel at se alle de fine udklædninger ikke mindst hvor kreative, I kan være, når I som forældre står med den dejlige udfordring og udklæde jeres børn.

Farvelæg din helt egen maske

Jeg har i år forsøgt at gøre det lidt nemt for jer med lidt forskellige fastelavnsmasker, hvor børnene også selv kan være med til at kreere og skabe deres helt egen maske.

Det er super nemt og enkelt da jeg har lavet det meste af forarbejde til jer.
Mine dyremasker bliver nemlig tilsendt pr. mail som pdf fil således dine børn selv kan farvelægge dem.
Det eneste du rent faktisk bare skal bruge for at fuldende maskerne er klipsemaskine, elastiktråd, karton til at printe dem ud på og farver.
Du kan se hele udvalget her.

Pandaen Magnus
Print 1
Hunden Felix
Print 2
Hunden Sally
Print 3
Tigeren Alfred
Print 4
Løven Pelle
Print 5
Flodhesten Aske
Print 6

Masker til lidt større børn
Derudover har jeg også lavet skabeloner til jer med lidt større børn der gerne vil være med helt fra startfasen.
Jeg har bl.a. fået lavet mit bud på en lille enhjørningmaske med horn, blomster og glitter, endnu en sød lille panda, en flagermus, sommerfugl og fantasy maske.

Se dem alle her.

Enhjørningen Sofia
Print 7
Sommerfuglen Ea
Print 8


Flagermusen Jakob
Print 9

Fantasy Kalle
Print 10









Pandaen Peter
Print 11






Ønsker du at få tilsendt en af mine masker eller skabeloner så send mig en mail på: helena.engelbrecht@yahoo.dk med navn og nr. på den eller de masker, du ønsker samt den mail du vil have dem tilsendt til.
Vinderen af min Giveaway
Så kommer vi vidst heller ikke uden om, at vi skal have fundet denne uges vinder af min seneste Mumi te Giveaway lavet i samarbejde med Teministeriet. dk

Igen har der været over 300 tilmeldte, så jeg indrømmer gerne, at det har været noget af et arbejde og tælle alle lodderne sammen.

Denne uges heldige vinder blev...…..

Stort tillykke til Karinabroendum
hvis du vil sende mig en mail med din adresse, så får jeg straks sendt din gave afsted.

Til alle jer andre så fortvivl ej, jeg kommer snart med en ny Giveaway.

Og med disse ord og lille forårsbebuder vil jeg blot ønske jer alle en dejlig uge.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.