fredag den 15. marts 2019

Nye navneplakater og bogstavsplakater samt vinderen af min giveaway


Jeg indrømmer gerne, at jeg har haft rigtig travlt både på arbejdet men også med en masse nye samarbejdsaftaler, som jeg pt er igang med at lave aftaler med. Noget af det, kan jeg allerede godt afsløre kommer jer til gode, så i kan allerede godt begynde at glæde jer.


Derudover er det primært navneplakater og dåbsplakater som i efterspørger meget til og på det seneste er det da også blevet til en del. Jeg har helt glemt at få opdateret dem her på bloggen, så derfor har jeg valgt at lave et lille indlæg med nogle af de seneste, som jeg har lavet. 


Nogle er med store forbogstaver, andre bare med navn og data og selvfølgelig også de klassiske fingerprints-plakater, som også er ret eftertragtet især i barnedåben.

 Men selvom jeg har travlt, så nyder jeg virkelig at lave netop disse plakater, især fordi jeg ved, at de ofte havner på små søde børneværelser. 


Husk du som altid kan bestille alle mine børnemotiver med navn og dataer på.
Derudover har jeg også et stort udvalg af bogstavsplakater, hvis du er mere interesseret i dette. 


Jeg laver som altid på bestilling. Send mig blot en mail med dine ønsker på Helena.engelbrecht@yahoo.dk eller en besked via min instagram eller Facebookside Helenas kreative verden.



.































Så kan jeg vidst heller ikke trække den længere med at afsløre vinderen af min Giveaway på denne fine læbestift i samarbejde med blogandshop. I har endnu engang været rigtig mange som har deltaget og skrevet de sødeste kommentar og det varmer virkekig at læse.

Men den heldige vinder er Jette Gynther Nielsen, som deltog på min Facebookside Helenas kreative verden.

Stort tillykke til dig Jette, hvis du sender mig en mail, så du kan få din læbestift tilsendt.

Til alle jer andre fortvivl ikke, inden ugen er omme er der en ny på højkant.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.