fredag den 25. januar 2019

Der er altid et ur der passer til dit håndled - GIVEAWAY


Er du en af de personer, som ligesom jeg har det bedst med at vide hvad klokken er? 

.Jeg har stort set lige siden  barns ben gået med ur. Først var det et Diddl ur med lyserød rem. Senere med årernes løb er det dog blevet et lidt mere diskret ur der har pyntet på min arm, men ur det har jeg faktisk altid gået med. 
Her forleden dag faldt jeg over hjemmesiden Dittur og indrømmer gerne, at jeg kunne have brugt flere timer derinde på deres side. Jeg har altid haft et meget tyndt håndled, så derfor har jeg oftest gået efter de lidt mere smalle remme. 
Jeg faldt pladask for dette fine sorte stilrene Sekonda ur med fine små similisten sat på i stedet for tal. Desuden med den smukkeste guld urskive, så den kan matche mine guld og sorte armbånde, som jeg ofte har på.

Uret som i kan se på nedenstående billeder har jeg allerede haft brugt til hverdag og fest og passer perfekt til en travl dag på jobbet og til den fine stilrene festkjole.

Kunne du have lyst til at vinde et lignede ur, så tjek nederst i dette indlæg.






KONKURRENCE
I samarbejde med @ditur.dk har jeg været så heldig, at en af mine skønne følgere kan vinde et valgfrit Sekonda eller Megir inde fra Ditur’s hjemmeside. 

Det eneste du skal gøre er:

❤️ Skriv en sød lille hilsen herinde om, hvorfor du fortjener at vinde.
.
Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative eller min instagram @helenasolskin. Hvor den også er at finde. 

For god orden skyld er denne konkurrence sponsoreret af Ditur.dk men mine menibger og holdniner er mine egne.

Vinderen findes d. 8. februar

Held og lykke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.