tirsdag den 20. november 2018

Nu kan vinterens kulde bare komme




Jeg kan ikke beskrive med ord, hvor glad jeg er for netop denne bølgegenser trøje min dejlige veninde og kollega Maria har strikket til mig.

Normalt er jeg faktisk ikke sådan til striktrøjer, selvom jeg er ret så kuldskær her om vinteren, fordi jeg synes strik som ofte stikker, når man har det på.
Men da jeg så min veninde Marias fine bølgegensertrøje, ja så indrømmer jeg gerne, at jeg var solgt. De af jer der kender mig godt ved, at lige det med at strikke ikke er min store kompetence.

 Jeg kan som sådan godt strikke og har faktisk også strikket både halstørklæder, lufter og en del ponchoer. Se evt billeder.

Men da Maria så faktisk selv tilbød at strikke en til mig, selvfølgelig imod betaling, ja, så sagde jeg selvfølgelig ikke nej.

Jeg var ikke et sekund i tvivl om, hvor jeg skulle finde garn henne, da jeg ved at Rito.dk altid har et stort garnlager med mange forskellige typer af garn. Jeg var blevet anbefalet at købe Drops air til trøjen, da det er noget meget blødt og lækker garn samtidig med, at den så ikke ville stikke, hvilket jeg selvfølgelig satte stor pris på.

Jeg var meget i tvivl om, hvilken farve jeg skulle vælge men efter sindsyg mange overvejelser inde på Ritos hjemmeside, faldt valget altså på den cremehvide fordi den går godt til min lidt sarte kulør her om vinteren.

Står du lige nu selv og overvejer at lave en lignende trøje, kan det helt klart anbefales at bestille garn hos Rito. Altid super hurtig betjening, super sød service og lige nu kan jeg så faktisk afslører, at de kører rigtig mange tilbud herop til BLACK FRIDAY.

Jeg ved, at Maria under navnet @langesliv på Instagram gerne tager imod bestillinger på at strikke, vi skal dog blot lige over julen, da hun lige skal have strikket julegaverne til familien først, men herefter kan i bare skrive til hende derinde.



Jo jo kom ikke og sig jeg ikke kan strikke. Jeg har faktisk for nogle år tilbage strikket de her to i perlestrik.





Dette indlæg er delvist sponsoreret af Rito.dk, men mine meninger og holdninger er helt mine egne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.