fredag den 8. januar 2016

Nu også en del af Noorverk


For noget tid siden blev jeg kontaktet af Trine, der for nogle måneder siden opstartede den nordiske designblog Noorverk. Trine har valgt at starte en  blog og senere webshop op, som netop har fokus på nordiske upcoming-designere og kunstnere. 


Trine var meget fascineret af mine tegninger og hun ville derfor gerne lave en artikel om mig på Noorverk, hvilket jeg selvfølgelig var meget beæret over.


Trine har på sigt planer om, at skulle gøre Noorverk til en webshop, hvor de individuelle kunstnere kan have nogle af deres ting til salg. For mit vedkommende bliver det selvfølgelig mine tegninger.


 Hele artiklen kan du læse her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.