mandag den 17. august 2015

Hvor forhandles mine tegninger?

 
Der er efterhånden flere og flere der har spurgt mig, om ikke mine tegninger forhandles i fysiske butikker rundt omkring i landet og jeg kan nu med glæde bringe den nyhed, at de nu kan findes i tre fysiske butikker her i det danske land.
Dette er faktisk sket på under to måneder, så det er stadig lidt nyt for mig, at man rent faktisk kan se noget af det, jeg selv har lavet ligge fremme bag disken.
 
Hvilke butikker?
 
Indtil videre drejer det sig om Butik Gejst i Aalborg, Blikfang i Odense og fra d. 15. oktober forhandles de også i Danmark og Norden, som bliver en nyopstartet kundt og design butik i hjertet af Vejle.
 
Jeg glæder mig meget til samarbejdet med dem alle og forhåbentlig i den kommende fremtid kan de findes i endnu flere.
 
Har du et sted/butik evt. på Sjælland, du tænker kunne være en oplagt mulighed for mig at have mine illustrationer i kommission, så hører jeg gerne fra dig.

1 kommentar:

  1. Tillykke med det, det giver altid dejlig ny energi når man får sine ting ud i verden, Dejligt at det lykkes for dig. :O) Eva

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.