mandag den 20. juli 2015

Øreringe i alverdens farver og former

Ja, jeg ved det godt og må nok også blank erkende, at jeg er vild med at lave smykker, det har faktisk altid haft min helt store interesse siden folkeskolen. Igennem årernes løb er det efterhånden blevet lavet en del øreringe, nogle er selvfølgelig givet væk i gave, andre solgt, men jeg har skam stadig mange, som jeg dagligt skifter ud med alt afhængig af, hvilken tøjstil jeg har på, det skal jo matche. :-)
 
Mine øreringe er 100 % nikkelfrie, hvilken jeg kan garantere, da min mor har selv har haft nikkelallergi og har testet dem uden nogen reaktion. Desuden handler jeg mine smykkematerialer på gode og velsete sider, hvilket jeg går meget op i. Smykkematerialerne ligger derfor til den lidt gode side af skalaen, men heller det end at man får udslæt over hele kroppen.
 
Jeg laver gerne smykker på bestilling både til bryllup, værtindegave eller blot til dig selv.
Send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk hvad du har I tankerne, så finder vi helt sikkert ud af det.
 










































1 kommentar:

  1. ihh, Helena jeg er vild med dine øreringe :) Hvad koster det lyserøde par nr 3 fra venstre på 3.sidste billede? Det vil passe perfekt til den kjole jeg skal sy til min nieces dåb :) Knus Pia

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.