tirsdag den 13. januar 2015

Vi fortsætter i børneværelset

Nu vi er ved bamser til de barnlige sjæle, som jeg skrev om i sidste indlæg, så vil jeg da lige vise jer de seneste børnetegninger, som jeg har fået tegnet.
Specielt musen som I ser ¨på første billede, er jeg blevet ret så forelsket i. Jeg tror, det har noget at gøre med dens lidt nedtrykte udtryk, det kan jeg simpelthen ikke stå for. Jeg ved ikke havd det er med mig for tiden, men jeg er simpelthen blevet bidt af at tegne illustrationer specielt minded til børnene. å er det nu engang lidt ærgerligt, at jeg ingen børn har, men så kan jeg heldigvis glæde mine kommende veninder, som skal føde i årets løb.

Mangler du noget selv lidt til din søn eller datters børneværelse, så tager jeg 135,- pr. stk i A4 trykt på kraftigt kvalitetspapir.







 
Så vil jeg lige minde jer om, at holde øje med bloggen i morgen, der har jeg nemlig noget lækkert til jer i vente.




2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine! Især bjørnen er jeg vild med. Hvordan bygger du en sådan tegning op? Bruger du almindelige tusher eller specialtusher? Måske har du skrevet om det før - men ellers kunne det være et spændende indlæg!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anna. Jeg har faktisk lavet en DIY på netop mine tegninger, men ellers starter jeg med altid at tegne omridset af figuren og derefter fylde ud med forskellige mønstre med forskellige slags artline kuglepinde.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.