mandag den 21. april 2014

Påsken i ord og billeder 2014

Jeg kan godt love jer for, at jeg har haft en super dejlig påske, nok også derfor min manglende tilstedeværelse herinde. Jeg synes faktisk, det har været dejligt lige at koble lidt fra og bare nyde familie og venners samvær.  Nu skal I selvfølgelig ikke tro, at jeg er træt af at blogge, for det er jeg bestemt ikke. Nogle gange tror jeg bare, det kan være godt engang imellem lige at koble lidt fra udenom den virtuelle verden.
 
Men som sagt, har der været fart over feltet lige fra torsdag og frem til i dag. Torsdag morgen kørte min familie og jeg et lille smut til Tyskland nærmer betegnet Lûbeck. Desværre tog det en del timer at køre derned, fordi vi var så uheldige at sidde fast i påsketrafikken, men så er det jo godt, at jeg havde taget lidt beskæftigelse med i form af et nyt fletteprojekt. Da vi langt om længe ankom skinnede solen fra en skyfri himmel, så det kunne jo ikke passe bedre med en lille spassertur rundt i de små gader. Vi faldt bl.a. for en hyggelig lille butik, hvor de lavede teaterdukker. De var virkelig flotte og utrolig  detaljerede, som I også kan se på billederne længere nede. Derudover gik vi også igennem Lûbecks byport, den store bygning med de to tårne og var selvfølgelig også på en hyggelig cafe langs deres kanal, lidt ligesom vi har her i Aarhus.
Så alt i alt en super dejlig dag på trods af den lange køretur derned.
 
Derudover har den stået på små gåture med veninder i det dejlige solskinsvejr, som jeg vidst ikke har været ene om at nyde godt af her i påsken, fejret min papsøsters datters fødselsdag og sidst men ikke mindst endnu en fødselsdagsfejring for min dejlige mor, hvor den også stod i familiens tegn med lækker mad og hyggeligt samvær.
 
Har I lavet noget spændende i påsken, måske også været ude at nyde det dejlige vejr?
 

Fletteprojekt gør underværker, når man sidder i kø på motorvejen

Kaffe og frokostpause på en hygggelig motorvejscafe.

Lùbecks byport

Min højtelskede stedfar og jeg.

De fine små teaterdukker
 
 
Tiltrængt eftermiddagspause
 
Menù-kortet bliver set godt og grundigt igennem


Sommersalat
 
Fødselsdagsfejring, hvor der bl.a. hoppes på trampolin både med og uden solbriller.

Prinsessetelt i gave, hvad mer kan en pige på 4 år lige ønske sig.
 
Storesøster og lillesøster kører traktor.

Smukke blomster fra mine forældres have.

Sidst men ikke mindst, stort tillykke til min elskede mor.
 
I de kommende uger, skal jeg jo starte i virksomhedspraktik hos Tina Dalbøge, hvilket jeg ser meget frem til.





























5 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare ud til at have været nogle dejlige påskedage!
    Jeg har selv været i Lübeck for nogle år siden, men husker ikke butikken med de flotte dukker.

    Her har påsken stået på campingtur til en campingplads i nærheden af Schwerin. Vi kom hjem i går, hvor der lå en dejlig kuvert fra dig med de fineste ko-øreringe. De er lige, som jeg havde forestillet mig.

    Rigtig god 2. påskedag til dig!

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder - det lyder som en skøn påske :-)
    Knus og tanker.

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare hyggeligt. Du har da virkelig også fået noget ud af dagene. Rigtig søde dukker. I går viste du de smukkeste hårbøjler på IG og jeg skrev en kommentar, men den forsvandt....nu vil jeg se om jeg er så heldig at kunne finde billeder her på bloggen:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Tusind tak Christina.
    Ja lidt hårbøjler har jeg da fået lavet igennem årerne, synes det ser så sødt ud med sådan en lille acessories i håret.
    Ja og dukkerne var også bare helt unikt lavet, så fint et håndværk.

    SvarSlet
  5. Krokodullen og Anita tusind tak for jeres søde hilsner.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.