mandag den 23. april 2012

Dejlig familieweekend samt mandagsshopping

Uhhh jeg har simpelthen haft tre fantastiske dage lige i rap.
Først stod den på familiefødselsdag, hvor min kære mor skulle fejres med et kæmpe BRAG. Vi, hvilket indebærer min storebror, hans kæreste, min mormor, mors kæreste, en god veninde til min mor, samt et andet vennepar til min mor og kæreste var troppet op med gaver og fint tøj for at fejre hende på restaurant Lotus, som er et af vores favorit spisesteder. De har nemlig alt hvad hjertet kan begære som susci, kæmpe salatbar, årstidens frugter, ris med diverse tilbehør, kød i massevis som kylling, skinke, okse, vildsvin sågar kænguru mm. Så det er jo virkelig et sted, hvor man ikke går sulten derfra.
Jeg havde selvfølgelig selv lavet en gave, faktisk to, som hun blev super glad for. Bl.a. disse to køer, som hun længe havde ønsket sig samt et billede, som jeg selvfølgelig også selv har malet, man er jo ikke kreativ for ingenting.



Om søndagen hvor det var min mors rigtige fødselsdag, ville min mor rigtig gerne op og se Graceland i Randers. (Elvis Museet) Så afsted vi kørte og jeg må da også indrømme, at det da helt sikkert var både turen og indgangsprisen værd. Utrolig at se, hvad Elvis har formået at udgive af plader i løbet af hans liv.








Her i eftermiddag havde de Rivegilde inde i stormagasinet Salling, og jeg kan da godt lige love dig for, at de havde sindsygt mange gode tilbud. Jeg formåede at købe disse fine bluser/skjorter fra Minimum, Object  og mbyM.



Og sidst men ikke mindst skal i da lige se min nye blyantstegning, som jeg faktisk er lidt stolt af, men det tog mig da også en del tid.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.