søndag den 18. juni 2017

I har taget min Perlebog med storm

Jeg kan ikke beskrive med ord, hvor meget der varmer at se, at I har taget så godt imod min seneste E-perlebog Perlekunst by Solskin. Bogen har nu været udgivet i godt og vel 1½ måned og har allerede nu solgt mere end hvad jeg havde forventet, hvilket jeg er mig yderst taknemmelig for.

Der går da næsten heller ikke en dag uden et billede tilsendt på min Facebookside eller på instagram, hvor I deler og viser ud af nogle af mine perlemønstre fra bogen, som I har fået lavet.

Af hjertet tak for det, I aner ikke hvor meget det smelter mit hjerte at se mine tegninger omdannet til perlebillede i real life.

Jeg har på det seneste modtaget utrolig mange skønne billeder fra jer, som jeg tænkte kunne være skægt lige at dele med jer herinde.


Her er min "Helt tæt på" zebra sat fint ind i glad og ramme

Endnu en zebra på væggen så smukt


Igangværende zebra lavet med mini perler


Her er min "Set fra oven" zebra



Hr. og Fru Danmark må vi selvfølgelig heller ikke glemme


Yoga kvinden nu også omdannet til perler



Fra min klassiske serie Gif, Gaf og Guf heraf Gif


Og Guf



Min lille fepige i smuk klassisk ramme til et lille pigeværelse


Fuglen i buret på vej til at blive omdannet til perlebillede




Har du ikke fået fat i bogen endnu, kan du selvfølgelig stadig nå at få fingrene i den, send mig blot en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk










1 kommentar:

  1. Ej hvor skønt du har få laver en perlebog
    :) :)
    Syslemusen

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.