fredag den 6. september 2013

Skal du have en lækker sækkestol ?

Jeg har længe gået og overvejet om, jeg skulle sy en sækkestol til mig selv, og for noget tid siden fik jeg derfor syet denne sækkestol. Den er egentlig meget enkelt at lave, men den kræver dog lidt tålmodighed med at få fyldt alle de små kugler ind i selve inderpuden, de er nemlig meget elektriske.
 
Selve stolen er syet i to dele. Først en inderpude af lagenlærredstof, hvor alle kuglerne er i, og derefter har jeg syet selve betrækket i kraftigt stof, som jeg har fundet i Stof og Stil. 
Betrækket kan sagtens vaskes, da jeg har lavet en åbning i bunden, som kan lukkes med velcro. Jeg er faktisk overrasket over, at man sidder så godt i den, især hvis man har sat sig foran TVèt, så kan det faktisk være rigtig svært at komme op igen.
Selvom jeg er rigtig glad for den, så synes jeg ikke rigtig, at jeg har plads til den i min lejlighed. Derfor har jeg truffet den beslutning om, at sætte den til salg.
Selve prisen har jeg ikke fastlagt, men tænker, at det er noget vi kan forhandle om.
 
Er du interesseret, så mail gerne til mig, så finder vi ud af det.
 


 
 
Nu vil jeg nyde en velfortjent weekend efter en meget presset uge med opgaveskrivning. Den skal bl.a. stå på bryllup for en helt fantastisk kvinde.
 
 
Hvad skal du lave i weekenden?

2 kommentarer:

  1. Årh, den er fed - jeg elsker sækkestole! Desværre har jeg bare heller ikke plads :-)

    SvarSlet
  2. Ja jeg kan næsten heller ikke nænne at sælge den, men som sagt så har jeg desværre ikke plads til den.
    Forsat god aften smukke-

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.