torsdag den 29. august 2013

Vupti et par tørklæder så dagens lys

 
Her til aften fik jeg lige kørt et par tørklæder igennem symaskinen. De er jo hurtigt lige at få syet og samtidig er det jo en super fin måde, at få brugt sine stofrester. Det øverste tørklæde har jeg piftet med koralneon-satinbånd fra City stoffer og selve stoffet er fra Stof og Stil. De andre to tørklæder har jeg blot ladet overlockerens tråd være en accesories i sig selv og her er stoffet henholdsvis fra Stof 2000 og Rema 1000.
I morgen eftermiddag skal jeg være sammen med min dejlige veninde. Vi skal bl.a. i Stof 2000 for at kigge på stof til en buksedragt, som jeg vil gå i krig med, derudover skal vi selvfølgelig også i den berømte Søstrene Grene. De har jo altid et hav af lækkerier.
 



 
Forsat rigtig god aften.

11 kommentarer:

  1. Flotte tørklæder, har selv syet med samme bånd, bare så lækkert. Gør det meget rafineret.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  2. Ja lige præcis Karen, det silkebånd giver lige det sidste lille pift.

    SvarSlet
  3. Super fint! Man kan aldrig få for mange tørklæder ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte tørklæder, det må jeg også snart begive mig ud i, de er jo gode her til efteråret! :-)
    Hvilken slags stof bruger du til tørklæderne, bare alm. bomuld?
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  5. Mange tak sabrina. Ja jeg bruger såmendt bare almindelig bomuld der helst ikke er for kræftigt i kvalitet.

    SvarSlet
  6. Super fine - er især vild med det første :-)

    SvarSlet
  7. Mange tak søde. Håber du ellers har detgodt, mangler dine søde indlæg på bloggen.

    SvarSlet
  8. Hvor er de dog fine, farverige og skønne. Jeg er særligt helt ellevild med det første.

    SvarSlet
  9. Skønne tørklæder og tænk at du bare lige kan sy dig selv et par stykker, det er jo fantastisk!!

    SvarSlet
  10. Hvor er de dog smukke! :)
    Har du egentlig en side hvor du sælger nogle af dine kreationer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.
      Jeg har ikke dissideret en salgside udover den herinde og så min facebookside Helenas kreative verden. Men er der noget som har faldet din interesse, er du mer end velkommen til at sende mig en mail, så skal vi nok finde ud af noget.

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.