torsdag den 14. juni 2012

Dagens arbejde

Kender i det, hvor i har haft en af de dage, hvor i bare har nået så meget og måske mere til?
Lige præcis sådan en dag, har jeg haft i dag. Først har jeg været på studiet hele formiddagen, hvor jeg bl.a. havde udtryk, musik og drama, hvor vi havde om hvordan, vi som pædagoger kan inkludere de tosprogede børn via sociale lege og musiske aktiviteter. Det var virkelig spændende især fordi, vi fik undervisning af to udefrakommende musikpædagoger, som man virkelig kunne mærke brændte for deres arbejde og brændte for, at videregive det til os som kommende pædagoger.

Da jeg kom hjem fik jeg produceret smykker til den helt store guldmedalje. Jeg har nemlig fået en del bestillinger her på det sidste, så den store skuffe med alle mine smykkematerialer blev fundet frem, og der blev lavet hele tre armbånd og to par øreringe, og det ene par har jeg valgt skal blive til den kommende Give Away. Som du kan se reglerne om under Give Away.

Derefter blev der gjort lidt rent og ryttet op samt forberedt lidt til den kommende studieuge, hvor jeg bl.a. har en fremlæggelse for min klasse om unge med depressioner. Mega spændende emne skal jeg lige hilse og sige.

Nu det så langt om længe blevet tid til at slappe lidt af og blogge lidt.

Ha`en forsat rigtig dejlig dag.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.