tirsdag den 1. november 2016

Ridehusets Kunst og Julemarked 2016

Jeg har gået med en lille hemmelig de sidste par uger, som jeg nu endelig kan afsløre. Jeg er nemlig så heldig, at jeg er blevet kontaktet af Fundament, som netop gerne vil sælge et udvalg af mine billeder til Ridehusets store julemarked den første uge i december fra d. 1-7 dec. 
Jeg er lidt beæret at skulle udstille i Ridehuset, da det altid har været et stort ønske siden barns ben og at det så samtidig støtter Fundamentets unge og deres organisation, det gør det bare endnu dejligere.

Jeg har de seneste måneder valgt at priotere mit faste arbejde og derfor er det heller ikke blevet til så mange markeder i år. At jeg så får denne enestående mulighed for at kunne have min billeder udstillet på et julemarked og samtidig passe mit faste arbejde, det er jeg ovenud lykkelig for.
Jeg kan derfor ikke love jer,  at jeg vil være der alle dagene, da jeg  jo også skal passes det andet, men jeg vil så vidt muligt forsøge at være der så meget det er muligt. 



Har du lyst til at læse mere om Fundamentet og hvad de står for, så kan du læse mere på Fundamentet.dk eller deres facebookside Fundamentet. 






Håber meget at vi ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.