tirsdag den 14. februar 2012

Min 24 års fødselsdag


Så gik der atter et år, som tiden dog går, og jeg kan her på Valentinsdag runde de 24 år. Håber da lidt på, at jeg inden næste år måske kunne finde en lille kæreste, så jeg forhåbentlig kan undgå kanel til næste år. Ha ha In your dreams Helena.
Nå men jeg har i hvertfald haft en super dejlig dag lige fra telefonmorgenvægning fra min kusine Ane og hendes datter Smilla. Dejlig og indholdsmæssig studiedag, hvor jeg bl.a. fik godkendt mit emne til min kommende tværprofessionelle eksamensopgave, cafèhygge på Emmerys om eftermiddagen og sidst men ikke mindst, blev den rundet af på restaurant Lotus med min mor, stedfar Tage, storebror Jonas og hans kæreste Line. Så det har alt i alt været en rigtig dejlig dag med dejligt samvær og ikke mindst gode gaver.

                                      Dejlig kaffe på cafè Emmerys om eftermiddagen





                               Et lille udpluk af nogle af de herlige fødselsdagsgaver
                                                      Taske fra mor og Tage
                                                    På restaurant Lotus


                                   Puder og tæpper fra et af mine yndlingsmærker Ferm Living


                                                Sushi MUMS
                                       Dejligt med lidt nyt til køkkenet
                                             Altid dejligt med en buket blomster


                                                          Rigtig god Valentinsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.