onsdag den 21. august 2019

Navne- dåb- og ABC-plakater - Nyheder

Navne- dåb- og ABC-plakater - Nyhed

Der hersker vidst ingen tvivl om, at mine navne og dåbsplakater har været ret populære her henover sommeren og jeg indrømmer da også, at det er nogle af de bestillinger, som jeg elsker at lave for jer.
 
På det seneste har jeg lavet nogle nye designs på min ABC-bogstavsplakater, hvor du bedre kan se selve motivet samtidig med at der stadig er sat et bogstav ved. Derudover er der selvfølgelig også tilføjet barnets data, de vigtigste fødselsoplysninger og selvfølgelig barnets navn. Du bestemmer stort set selv, hvad der skal stå på plakaten samt hvilket motiv du ønsker, det er kun fantasien der sætter grænser for, hvordan du vil have dine navneplakater skal være kombineret.
 
Jeg har efterhånden ikke tal på, hvor mange forskellige jeg efterhånden har lavet, men indrømmer også at det for hver gang, jeg modtager en bestilling giver mig endnu mere mod på at udvikle min lille kreative webshop. Måske du ikke allerede har set min seneste nyheder om de personlige mindebøger og mindekort ellers kan jeg også afsløre at det også er en sød gaveide til den kommende fest.. De har nemlig også været ret efterspurgte her henover sommeren.
 
Hvordan bestille jeg?
Du sender mig blot en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med det motiv du ønsker samt skriver det navn og de dataèr på du kunne tænke dig.
Jeg kan også kontaktes via min facebook Helenas kreative verden eller instagram @helenasolskin
 
Hvilke str. kan de fås i?
Plakaterne kan fås i
A5, A4 og A3 trykt på lækkert 250 g blankt fotoprints kvalitetspapir.
Hvad koster de?
Plakaterne koster fra 150-380 kr. alt afhængig af str. og om der skal navn data mm. på
 
Jeg tænker det var ordene for i aften. Jeg går nemlig et par travle arbejdsdage i møde både hvad det angår i Museumscafeen men i særdeles også i mit selvstændige firma.
 
Dog vil jeg lige minde jer om at klikke en tur forbi bloggen på SØNDAG, der skyder jeg nemlig en rigtig lækker GIVEAWAY i gang der henvender sig til de små størrelser.
 
Jeg afslutter dog med lidt billedspam af mine seneste bestillinger på dåb- og navneplakater og ellers ønske jer en forsat dejlig uge.
Fepigen Alba
Sofie med sin dukke
Hesteglade Silja

Pandasøde Freia


Spilleglade Carlo

Blomsterpigen Cataleya

Frække Mazon

Felix med sin seje kasket



Isabella med stort I

Giraffen Guf til lille Marius

Hannah med de fine rottehaler

Lille August med stort A

Den zebraglade Josefine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.