fredag den 16. august 2019

En helt særlig dag i mit liv - vinderen af min giveaway

En tirsdag i mit liv, jeg sent vil glemme
Dette indlæg er delvist sponsoreret af Milvicdesign.dk og Matchittall.dk

Som nogle af jer måske godt har spottet via min @instagram, så havde jeg den vildeste, smukkeste  men nok også mest grænseoverskridende aften i tirsdags.
Jeg har i mange år gerne ville have taget nogle billeder af mig selv sådan af en rigtig professionel fotograf, men det at se mig selv på billeder er jeg desværre bare ret så kritisk med, især fordi jeg hader at se min krop og mig selv sådan i hel figur.

For et par uger siden en helt tilfældig søndag ude hos min bror og svigerinde i deres nye hus i Uggebølle fortæller min bror om deres nye nabo, som netop er professionel fotograf. De skal selv, altså min bror og svigerinde have taget nogle billeder af mine to små niecer af hende og med det samme jeg ser hendes billeder, er jeg solgt.

Jeg får derefter ret hurtigt kontakt med fotografen- Tenna som hun hedder, og efter et par uger har vi faktisk fået lavet en aftale om, at hun skal skyde nogle billeder af mig ude ved mit yndlingssted her i Aarhus, nemlig Den uendelige bro.

Jeg er ret så spændt på aftenen ikke mindst at møde hende sådan ansigt til ansigt, nu vi jo kun havde skrevet med hinanden. Jeg havde forinden fortalt Tenna, hvor dårligt jeg har det med min krop og med at se mig selv i helfigur, men samtidig så vidste jeg også, at det ville være godt for mig, at se mig selv i helfigur og rent faktisk på nogle billeder, som jeg forhåbentlig kunne være tilfredse med.

Med det samme vi mødtes, kunne jeg tydeligt mærke at kemien var der. Hun var sød til at spørge ind til hvad det præcis var for nogle billeder, jeg godt kunne tænke mig at få taget, men samtidig var hun heller ikke bleg for at spørge ind til, hvordan jeg eks, ville havde det med at sidde ude på stenene i vandet samt ligge nede i sandet.

Jeg indrømmer gerne, at det var den fedeste aften og skønneste fotoshoot jeg nogensinde havde drømt om og det var takket være dygtige Tenna.

Jeg har netop fået tilsendt over 70 billeder, som jeg sidder og skal udvælge hvilke jeg skal have og jeg indrømmer gerne, at jeg bliver så glad over at se på dem. Glad og også lidt rørt over at se mig selv på billeder, se at jeg faktisk godt kan acceptere min egen krop sådan som den er.

Jeg ved skam godt at der stadig er laaaaaang vej at gå for at se "normal" ud og have en normal vægt. Men så længe jeg har det godt, stort set næsten aldrig er syg, passer mine jobs, som jo efterhånden er langt mere end et fuldtidsarbejde, ja så må det andet komme med tiden også selvom det måske vil tage mange mange år.

Hvis du selv står og overvejer at få taget nogle potrætfotos, billeder af dine børn eller til dit bryllup mm. så vil jeg varmt anbefale jer at kontakte Tenna.
I skal selvfølgelig nok få billederne at se herinde, når de engang bliver fremkaldt, men indtil da, vil jeg varmt anbefale at smutte ind på Tennas profil og se lidt af hendes arejde

Her kan I se lidt af det Tenna laver fra hendes Instagram profil.
 

Sensommer-Fredags-Giveaway
Så blev det endelig fredag og skal vi ikke fejre det med en dejlig lækker fredagsgiveaway?

Min kære mormor sagde godt nok altid at alle dage er en fest dag, men fredag er og bliver en af mine yndlingsdage.
I den anledning har jeg i samarbejde med den skønne interiør og tøjbutik matchitall på Samsø fået den dejlige ære af, at en er jeg kan vinde en valgfri lækker imiteret skindtaske.
Jeg har selv haft rigtig meget glæde af den rosa her henover sommeren. Bl.a. min seneste tur til Barcelona, hvor den flittigt blev brugt hver dag.
Der er nemlig både plads til ens iphone, pas, pung, solbriller mm i. En oplagt gå-i-byen taske eller bare som hverdagstaske-

En af disse skønne taske kan nu blive din.
Det eneste du blot skal gøre er:
Skrive en sød lille Du-gør-mig-glad hilsen samt den farve du ønsker.

Jeg finder en vindersøndag d. 25. august.












Og nu kan jeg vidst heller ikke udskyde det længere.
Vinderen af min seneste øreringe Giveaway i samarbejde med @milvicdesign blev...…..















Stort tillykke Sabina skynd dig at kontakt mig pr mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk eller send mig en besked på min facebookside Helenas kreativ verden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.