torsdag den 18. juni 2020

Perlemønstre på Sniff og Mumifar

Perlemønstre på Snif fog Mumifar

Det går pludselig op for mig, at jeg ikke har fået fremvist jer mønstrene på min lille Sniff og Mumifar fra min lille perlekollektion mumitroldene. De har ellers været færdig længe, men opstart på arbejde  og travlhed med mit eget firma har gjort, at jeg har været lidt bagefter med at holde jer opdateret.. 

I skal selvfølgelig ikke snydes for også at få mønstrene Sniff og Mumifar sammen med resten af de andre fra mumifamilien, som I også kan finde under DIY.
Lille MY
Mumi
Mumimor
Mumrikken
Snorkfrøken



DIY på Sniff og Mumifar
Du skal bruge:
  • 6 plader midi hamaperleplader til Mumifar skal du blot bruge fire
  • Hamaperler i farverne: sort 18, hvid 01, lys brun 21 og hudfarve 26, grå 17, lysegrå 70, lyseblå 46
  • Strygejern
  • Bagepapir
  • Tyk bog til pres
Til begge mønstre skal du samle alle pladerne til en stor plade og udfyld mønstret efter mine mønstre, mønstrene som du ser nedenunder.

Stryg efterfølgende perlerne med bagepapir på begge sider, husk at stryge med svag varme.
Læg dit motiv i pres under en tyk bog, således du undgår det ikke bøjer op.
For strygevejledning kan du evt følge denne vejledning 

Rigtig god fornøjelse
Mønstre til Mumifar




Du finder desuden mønstre på Mumi, Lille My, Snorkfrøken og mumimor her
Følg mig på også gerne på instagram @helenasolskin og facebookside Helenas kreative verden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.