lørdag den 15. maj 2021

Uroer til børneværelset alle kan være med på - DIY

Solsikke uro med bier
Min skønne kollega gik for at par dage siden på barsel og da jeg vidste, hun ventede sig en rigtig lille sommerdreng skulle hendes barselsgave emme af sommer, solskikker og sol.
Derfor skulle uroen selvfølgelig bestå af små bier og en kæmpe solsikke🌻 for hvis der er noget jeg elsker ved sommeren er det netop, de mange fine smukke solsikker der stille og roligt kommer fem.🌻🌻🌻.

Uroen blev givet til trods for det var lidt hårdt at skulle sige farvel, men heldigvis satser vi på, det bliver et på gensyn❤️

Uroen er desuden et nemt og overskueligt projekt hvor både store og små kan være med og eftersom der var flere der efterspurgte mønstret på solsikken kommer det nederst i dette indlæg et billede af både solsikken samt farvekoder.

Solsikken er desuden af eget design bierne er fra Anja Takacs.

Uroer igennem tidernes morgen

Jeg har efterhånden lavet en del babyuroer op igennem de seneste år og tænkte derfor, det vidst var på tide at vise nogle af dem her. En del af dem er lavet på bestilling da jeg også laver uroer tilføjer efter ønsker.

Særligt mine filt-uroer med skyerne har været ret efterspurgte.

Står du derfor og mangler en barsel eller dåbsgave og tænker det kunne være en sød ide, så send mig blot en mail på

helena.engelbrecht@yahoo.dk

Priser ligger fra 250,-

Enhjørninge uro med sky

Sky uro i perler
Uro til drengeværelset 
Sky-uroer i filt i alverdens farver 

Måneuro med svane
Barnevognskæde med svaner
Uro med fugle lavet i garn 
Fugleuro i papir

Mønster og farvekoder på min solsikke

Du skal bruge:
4 perleplader midi
Farverne : gul 43, orange 38, grøn 10, lysgrøn 11, brun 12, lys brun 75.
Bagepapir
Strygejern 
Tyk bog til pres.

Som altid vil jeg blive super taknemlig for hvis du bruger min DIY og lægger ud på de sociale medier at tagge mig enten på Instagram @helenasolskin eller facebook Helenas kreative verden

På forhånd tak og rigtig god fornøjelse 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.