søndag den 25. november 2018

Babyshower - En fantastisk dag


Netop hjemvendt fra den dejligste babyshower for min skønne barndomsveninde 👶🏻

En vellykket dag på alle leder og kanter og ikke mindst glæden ved at overraske et menneske man holder af og har kendt igennem hele livet.

Udover en fingerprintsplakat til Tine, skulle jeg stå for at lave denne barnevogn med baby af frugt.
Nu er jeg jo ikke den mest erfaren i et køkken, men synes nu alligevel den blev meget god.
Jeg havde fundet lidt inspiration fra andre lignede babybarnevogns-frugtfade fra internettet, men dem jeg havde fundet på nettet, havde man valgt at bruge vandmelon.
Det er jo ikke lige årstiden for vandmelon, så derfor valgte jeg at købe Føtex største honningmelon til selve barnevognen. 
Et stort madæble som jeg halverede til selve hovedet, grønne druer til øjne, pærer og æbler samt brombær som pynt rundt langs
Fadets kant samt klementiner som buer til barnevognskanten. Ikke just noget jeg havde prøvet før, men synes faktisk det både var sjovt og spændende at kaste mig ud i. 

En ting er ihvertfald sikkert, det var en fornøjelse at lave og udfordre mig selv med. 🍎🍏🍐🍊🍋🍌🍉🍇🍒🍓

Ud over at der selvfølgelig blev pyntet op og disket op med et lækkert frokost- og kagebord, så havde vi også lavet lidt forskelligt underholdning.

Bl.a. skulle vi hver især have et billede med af os selv fra barnsben. Det var her meningen, at Tine skulle gætte hvilket billede der matchede sammen med os gæster. En ret underholdende leg især hvis man rent faktisk forveksler nogle af billederne, hvilket også var tilfældet til dagens arrangement. 

Derudover blev der lavet en jeopardy babyquiz hvor vi skulle deles op i to hold og svarer på en masse baby-spørgsmål. Også en ret underholdende leg, hvis du spørger mig.


Flere af jer har allerede spurgt ind til, om det er muligt at bestille mine babyshower fingerprintsplakat og ja ligesom alle mine andre fingerprintsplakater til festlige begivenheder, kan denne selvfølgelig også bestilles med personlig tekst og dato på.
Et oplagt festligt indslag til den kommende babyshower eller barnedåb.

Bestilling sker ved at sende mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk og den kan laves både i A4 og A3 plakat str.










Så alt ialt en ret underholdende og ikke mindst dejlig dag på alle leder og kanter.