onsdag den 3. april 2019

Mit navn det står med bryster, pas på de ikke ryster - Skal vi klippe påsken ind sammen?

Mit navn det står med bryster 
Pas på de ikke ryster 
Har du husket at sende årets gækkebrev og hvem tænker du, at sende en kærlig tanke til? 
Jeg indrømmer gerne, at jeg allerede har sendt et par stykker afsted i år og jeg laver og sender gerne flere afsted, når jeg på onsdag d. 10. april kl. 17:00 endnu engang skyder påsken igang med en kreativ påskeworkshop🐤🐣🐤

Jeg slår atter dørene op til en kreativ workshop, hvor vi denne gang skal lave gækkebreve og påskeklip til den kommende påske, vi går i møde. 

Det hele foregår onsdag d. 10. April kl. 17-19 i Kvindemuseets cafe. Der vil blive rig mulighed for at lave gækkebreve i alverdens former og farver samt søde små påskeharer og svaner til vinduet. Både store og små kan være med og der vil være alle materialer til rådighed samt skabeloner. 

Så kom ned i Kvindemuseets cafe og lav dine gækkebreve til årets påske og hvis du er heldig, kan det jo være du i sidste ende får et påskeæg. 

Jeg vil selvfølgelig være der under hele workshoppen hvor du kan få rå, hjælp og vejledning. 

Pris 55,- inkl alle materialer.
Tilmelding nødvendig på lige 
Skal vi klippe påsken ind sammen:-)

Her er blot lidt af de mønstre jeg vil have med til workshoppen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.