tirsdag den 23. marts 2021

Sommerfugle i pastel farver

 Pastel Love 💗💜💙💚

Jeg må nok erkende, at jeg har fået ret meget optur over de fire nye pastelfarver @hamabeads.co har designet, som en af deres nyheder i år 2021.

Der gik dog heldigvis ikke så mange dage før min PERLEPUSHER havde dem hjemme.

Et par farverige sommerfugle kom derfor til syne i hver sin pastel farve og jeg må nok erkende, at de må udvides med hele farvepaletten her i påsken. 

I var rigtig mange som gerne ville have mønstrene på dem, så det skal i selvfølgelig have. 

Et projekt hvor både store som små kan være med, da der kun er brugt en plade. 

Det skal du bruge:

1 midi perleplade, Bagepapir, Strygejern, Tyk bog til at lægge i pres, Elefantsnot til ophæng.

Hamaperler i farverne: sort 18, Hvid 01, lyserød 06, lysegrå 70, pastel rose 95, pastel syren 96, pastel blå 97, pastel grøn 98, lys blå 09, pastel blå 46, lys lilla 35, lilla 45, grøn, 10, lysgrøn  11, grøn  10

Fremgangsmåde:

1) Følg mine sommerfuglemønstre du ser her på siden, det er helt op til dig hvilke farver du bruger, her er det kun fantasien der sætter grænser. 

2) Når du har perlet det antal, du vil lave, skal de stryges. Er du ikke vand til at stryge hamaperleplader vil jeg anbefale at læse dette indlæg

3) Når du har strøget dem, ligger du dem under en tyk bog således de ikke bøjer op.

4) Hæng dem op eller sat dem fast ligesom mine med eleafantsnot på væggen, det giver en fed accessories hvis du spørger mig.

Del og tag mig endelig på de sociale medier, hvis du ligger dem op. Enten med @helenasolskin eller på min facebookside Helenas kreative verden. Det vil betyde meget.




Rigtig gid fornøjelse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.