tirsdag den 1. januar 2019

Årets flettede fuglehjerter samt vinderen af min nytårs Giveaway

 
Dagen derpå efter en dejlig nytårsaften, måske nogle af jer har lidt ondt i hovedet?
Det har jeg sjovt nok ikke, måske det skyldes at jeg har tilladt mig selv at sove rigtig længe. Lige noget jeg trængte til. Egentlig burde dette indlæg handle om min nytårsaften i går, men dette indlæg har i lige til gode.
I dag får i nemlig lov til at se alle mine fuglehjerter herfra år 2018 og måske du kan fornemme via min facebookside og Instagram, at det i årets løb er blevet til at par stykker.
 
Jeg nåede lige at lave 4 nye hjerter inden juleaften og de to af dem nåede endda at komme på træet.
Som I kan se længere nede i indlægget, så er det de populære sangfugle fra Kaj Bojesen, som jeg fandt en skabelon via @Siribhagen instagram profil og dem kunne jeg simpelthen ikke stå for at lave.
 
Jeg har også haft skudt endnu en NYTÅRS GIVEAWAY i gang på Julefugle flet bogen nr. 3 og den skal vi da også lige have fundet en vinder på
 
Stort tillykke til...……
Se vinderen nederst i dette indlæg.
 
Med dette fugle-nytårsindlæg vil jeg blot ønske jer alle en rigtig dejlig aften.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 

 
 
Stort tillykke til Dianna Stengaard Bomholt, hvis du sender mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk
så får jeg straks sendt bogen afsted til dig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.