onsdag den 24. november 2021

Disneys store juleshow - DIY i perler

 Disneys store juleshow i perler - DIY 

Jeg tænker ikke, jeg er den eneste som elsker Disneys store juleshow som sendes år efter år til jul? 

Jeg elsker de gode gamle traditioner som juleklip, julesalmer, julehygge og jule TV, ja generelt er jeg nok en stor julepige. 

Måske du så med sidste år, hvor jeg lavede disse små julemænd fra Disneys store juleshow inspireret af søde Pia fra Instagram. I år skulle de selvfølgelig også laves i perler, nu jeg pt også elsker at lege med perler. Super enkle og nemme at lave perfekt til nisselandsbyen, da jeg har lavet dem således, at de kan stå selv. 


Jeg har selvfølgelig lavet en lille DIY med mønstre til jer, som jeg håber I kan bruge. 

De fylder samlet 4 x 4 plader i midi inkl. de små fødder



DIY på Det store juleshow i Hamaperler 

Det skal du bruge: 
Hamaperler i farverne hvid 1, sort 18, rød 5, gul 03, brun 30, lysebrun 2, mat rosa 26
4 stk midi plader
Bagepapir
Strygejern
Tyk bog til pres

Sådan gør du 
1) Start med at klikke de fire plader sammen to og to.

2) Følg mit mønstre nedenunder. Tip zoom evt. ind så du bedre kan se alle detaljerne. 

3) Når du har perlet dem allesammen, skal du stryge dem, følg gerne denne vejledning hvis du er i tvivl om hvordan den sp skal nydes. 

3) Når de er strøget er det en god ide at lægge mønstrene under pres evt. under en tyk bog, således undgår du, at de bøjer.

4) Sæt nu de små fødder på hver af de enkelt julemænd og de er nu klar til at byde julen velkommen.

Husk mønstret kun er til privatbrug
Jeg vil desuden sætte stor pris på hvis du har lyst til at dele dit færdige resultat på min facebookside Helenas kreative verden eller @helenasolskin

Rigtig god fornøjelse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.