torsdag den 26. juli 2018

Nyheder på tegnebordet - Bryllup på tapetet


Sommeren er over os og jeg tror vidst ikke, jeg kan erindre, at vi har haft en bedre sommer, som den vi har her i år.
Jeg tør slet ikke tænke på, hvornår vi sidst har haft bare en lille smugle regn her i Aarhus, puha vores græsplæner kunne nu godt trænge til lidt vand.

Dagens lille sommerindlæg skal i dag handle om mine bryllupsplakater, jeg har nemlig i den seneste tid fået lavet lidt flere til albummet.

Jeg har virkelig haft stor efterspørgsel på mine bryllupsplakater denne sommer, måske er der flere der er blevet gift netop her i 2018 eller måske er der bare flere som har fundet frem til mit lille tegneunivers.

Jeg skal ikke gøre mig klog på det, men en ting er sikkert, jeg elsker og nyder stadig at tegne og ikke mindst, at skulle sætte jeres små personlige præg på billederne i form af jeres navne, datoer, husdyr mm.

Står du derfor nu og tænker, jeg mangler en oplagt gave eller måske et lille bryllupsindslag til den kommende fest eller måske selv skal giftes, så laver jeg gerne netop din personlige bryllupsplakat.

En oplagt mindegave fra den store dag.

Ved de billeder hvor der er streger på, er det meningen at gæsterne med deres finger skal sætte et fingeraftryk på som balloner for enden af stregerne. På den måde har brudeparret en sød lille mindegave, hvor de kan se, hvem der har været med som gæst på den store dag.
 Man kan desuden også tilføje sit navn med en fin lille tusch ved siden af hver ballon.

Ved de billeder med træer, er det meningen at gæsterne skal sætte deres fingeraftryk i træets krone som blade. Samme tankegang som billederne med balloner.

Ved bestilling:
Send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk eller send mig en besked på min facebookside Helenas kreative verden eller Instagram @helenasolskin

Skriv som kommentar hvilket billede du ønsker samt om der skal navne og dato på.

De bedste sommerhilsner Helena


Kærlighedstræet



Det kyssende par





Kæresteparret på bænken foran træet






Det kyssende par på bænken




Livets kærlighedstræ




Det omfavnende par med deres kat




Mr & Mrs


Det nygifte par ved  mælkebøtten
Fingerprint




Lysets kærlighed


Frieri


Vil du gifte dig med mig


Kærlighedsballonen


Du og jeg er bundet sammen som balloner


Kysset der blev til balloner


Det omfavnede par ved mælkebøtten


Hr. og Fru. Danmark



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.