lørdag den 16. marts 2013

Følg mig på Bloglovin



 
Som mange sikkert har bemærket rundt om i blogland så lukker Google Reader 1. juli. Det betyder at jeg som blogger skal finde en anden mulighed for at i kan følge mit lille univers. Jeg har ikke før været tilknyttet Bloglovin, men da jeg nødig vil miste jer som mine faste læsere, har jeg derfor fået tilmeldt min blog på Bloglovin, så i nu også kan følge mig fremover.

Det er faktisk rigtig smart, og er du ejer af en smartphone eller tablet har de også udviklet en app så du også kan følge med på farten.
Som noget nyt har Bloglovin gjort det muligt at hente alle de blogs du følger gennem Google Reader. Det smart!
Du kan følge mig på Bloglovin lige her

4 kommentarer:

  1. Din fine hafferlaftegning er vel ankommen, jeg glæder mig til at finde den rette ramme til den.. :0) Go weekend herfra.... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder bare rigtig godt, håber du bliver glad for den.

      Slet
  2. Hvordan henter man de blogs, man følger ned fra Google Reader? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde. Det gør du inden i settings inde på bloglovin. Så kommer alle dine blogs du følger fra Google reader automatisk over på bloglovin;)

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.