fredag den 29. maj 2020

Fars dag - DIY - GiveAway

FARS DAG - DIY - GIVEAWAY
Om blot en uge er det fars dag en dag der nok er lidt svær for mig, da min elskede far, som mange af jer nok ved, ikke er her mere. 

Men derfor skal alle de kære fædre ikke snydes for at få en dejlig fars dags gave og jeg har, som I nok også læste i tidligere indlæg, været igang med både fars dags bestillinger, men også et lille bogstavskilt med bogstaverne FAR lavet i hamaperler.
Ligesom til Mor er bogstaverne lavet i sort, hvid og grå nuancer men til far, har jeg dog valgt et lidt mere maskulint udtryk og synes selv de klær rammerne fra Ramndk særlige udtrykt ganske fint. 
Samtidig er det et projekt som alle kan være med på store som små og sikkert en gave din far vil blive glad for på fredag. 


Hvis du ikke lige er til de grå, hvid og sort farver kan du jo bare vælge at lave dem i dine helt egne farver, det er jo kun fantasien som sætter grænser. 
Mønstret samt vejledning finder du nederst. 

GIVEAWAY
I samarbejde med Ramndk har jeg netop også fået den mulighed for at en af jer kan vinde en valgfri Ramme fra deres fine kollektion og jeg indrømmer gerne, at de to rammer, som jeg ejer til alle mine tegninger er guld værd og mit næste ønske er en i egetræ.
Sådan en ramme kan nu blive din.
Du deltager blot ved enten at lægge en sød kommentar herinde på bloggen, på instagram lige her eller min facebookside Helenas kreative verden. Jeg finder en tilfældig vinder iblandt alle jer der deltager selvfølgelig på næste fredag på fars dag.
DIY Fars dag i Hamaperler
Lav dit eget Fars dags skilt i hamaperler, en sød lille gaveide hvor alle kan være med store som små.
Du finder mønstrene til selve Far bogstaverne nedenunder og selv vejledningen på hvordan du stryger mm. følger du blot den samme som til Mors dag lige her.

Rigtig god fornøjelse


Det vil betyde meget hvis du laver Fars dags skiltet og lægger det op på de sociale medier, at du enten tagger mig i opslaget med @helenasolskin eller sender et billede af jeres resultater på helena.egelbrecht@yahoo.dk

På forhånd tak




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.