torsdag den 23. april 2020

Hvad giver du din mor på mors dag? - GIVEAWAY

Mors dag, hvad giver du din mor på denne dag?
De af jer der kender mig godt, har nok fundet ud af, at jeg har et meget tæt og trygt forhold til min elskede mor. Dels på grund af at hun jo bare er min mor, men også fordi hun i mange af mine teenage- og ungdomsår har hjulpet mig til at genfinde livet tilbage. Måske det i dine øjne lyder lidt vildt, men hvis ikke hun havde været der, støttet og hjulpet mig særligt i perioden fra da jeg var 12-19 år, så ved jeg uden tvivl, at jeg ikke havde været her den dag i dag.  
Mors dag er derfor en vigtig dag for mig, at huske mig selv på at forkæle min mor ekstra meget og i år skal ikke være nogen undskyldning.
Jeg har i den anledning fået tegnet en helt ny serie af tegninger i den lidt mere enkle stil, lad os bare kalde dem "Keep it simple"

De består af en række mor og barn/børn elefanttegninger og senere hen er der også blevet lavet et par pingviner og løver. Man kan selvfølgelig også vælge fra nogle af mine sidste års Mors dags kollektion, ja mulighederne er efterhånden mange.

Meningen er selvfølgelig at man vælger det billede, som passer netop til dig og din søskendeflok og dernæst kan man desuden også få tilført en personlig tekst på.

Bestilling
Billederne kan bestilles i A5, A4, og A3 plakat str.  trykt på lækkert 250 g syrefrir kvalitetspapir.
Priserne varierer fra 150-330 kr lidt afhængig af str. samt om der skal en personlig tekst på.

Derudover tilbyder jeg nu også at man kan få designet sit helt eget personlige mor og barn krus.
Det fungerer således, at du vælger det motiv, du ønsker skal være på kruset samt om der skal tekst på.
Sender en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk hvori der står skrevet hvilket billede, samt om du ønsker der skal være tekst på.

Sidst men ikke mindst har jeg også fået lavet i hamaperler teksten MOR, som en sød lille ekstra gave, hvor alle kan være med, da hvert bogstav fylder mindre end en plade. Mønstret finder du nederst i dette indlæg.

Elefant mor med en unge - Serie 1
Elefant mor med to unger - Serie 1
Elefant mor med to unger - Serie 2


Løvemor med 1 unge
Løvemor med to unger
Løvemor og løvefar med to unger
Hold mig tæt hos dig


Når to bliver til tre
Jeg vil altid være hos dig
Mor til to piger
Mor til to drenge








































 
Livets gang
hele serien 450 kr






Krus
Her kan du se forskellige muligheder for design af krus, som  jeg har lavet igennem tidernes morgen.
De kan også bestilles via mail med valgfrit billede samt tekst.
Priser varierer fra 250-350 kr.









 
MOR skrevet i perleplader
DIY
Jeg vil blive utrolig taknemmelig for, hvis du vil vise dit resultat af min dronning enten ved tag @helenasolskin på instagram eller også dele det på min side på facebook Helenas kreative verden
 
På forhånd tak.
 
Du skal bruge:
  • Perleplader i midi 3 stk.
  • Hamaperler i farverne:  hvid 01, lys grå 70, grå 17, mørkegrå 71,
  • Bagepapir
  • Strygejern
  • Tyk bog til pres
   Fremgangsmåde
 
1) Start med at udfyld mønstrene på hver deres perleplade, se mønstrene ovenover
2) Herefter skal de hver især stryges med svag varme, således du ikke får smeltet perlerne for meget.
3) Når du har strøget alle bogstaverne, skal du ligge dem i pres, således bogstaverne  ikke bøjer op når de bliver kolde.
 
Rigtig god fornøjelse 
Følg med over på min Instagram @helenasolskin og Helenas kreative verden på facebook og se denne fede mors dags giveaway jeg netop har skudt i gang.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.