tirsdag den 7. januar 2020

NYHED En sød gaveide til den der har gjort noget helt særligt for dig, dine børn eller måske dit personlige stjernetegn




Dit helt personlige krus til dig selv eller en der har gjort noget særligt for dig eller dine børn


Allerede før jul åbnede jeg op for bestillinger på mine personlige krus med valgfrit design ud fra alle mine efterhånden 500 tegninger. Egentlig var det bare tænkt som en prøve for at se hvor meget salg der nu var i det, men efter et par uger kunne jeg hurtigt se, at I var lige så begejstrede som mig og så ligger der altså noget helt særligt ved at give et helt personligt krus, som ingen andre har.
Da jeg ligeledes stod og skulle finde på en julegave til min stedfar slog det mig, at han selfølgelig skulle have et personligt krus med hans stjernetegn fisken trykt på.
Jeg gik derfor i krig med tegneblokken for at få tegnet fisken og herefter fundet frem til horoskopet for fisken, som jeg fik skrevet bag på selve kruset.
Foran kom selve motivet af fisken samt hans navn og teksten Fisken og efter sigende tror jeg, at den faldt i god jord.
Siden jeg delte kruset på min facebookside, har jeg fået rigtig mange henvendelser på at fuldføre hele horoskopet med alle tegnene, således I hver især har mulighed for at bestille jeres helt personlige stjernetegnskrus.
Kunne det ikke være en fin ide her i år 2020 at få lanceret?

Det er selvfølgelig muligt fra dags dato af at bestille jeres helt personlige krus måske til dine børns dagplejemor som farvel-krus, din mor, din far, en støtte kontaktperson som har betydet meget for dig i dit liv, din lærer, til et kommende bryllup som en sød personlig bryllupsgave ja der er næsten ingen grænser for hvilken anledning det kunne være en mulighed for at give et personligt krus.


Kære Sanne 
Du er her når mor og far går 
Gir mig tryghed og forstår 
Følger os i stort og småt 
Sørger for vi har det godt 

Tak for alle de dejlige dage 
Nu vil jeg ud i verden tage 
Tak for hygge, sang og leg 
Hvor vil jeg savne dig 

Knus og kram Sofia 

Før jul sendte jeg bl.a. dette krus afsted til Sanne fra Sofia som skulle give det i anledningen af, at Sofia skulle videre på livets store rejse.
Det er altid muligt at bestille to sider på kruset. Eks. som her et med billede og bag på et med den personlige tekst.

Tvillinge-kruset
Igen et krus til en dagplejemor fra et sæt tvillingedrenge
Her til en støtte kontakt sygeplejerske Christina


Her til faster Tina som også har betydet meget for nevøen



Her til en betydningsfuld mor
fra datteren
Fra sønnen
Børnehaven Spirrevippen
#gennemildogvand








Her kan I se et muligt udvalg af billeder I bl.a. kan vælge at få trykt på jeres personlige krus.




































For bestilling:
Send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med det billede du kunne tænke dig samt den tekst der skal stå bagå, hvis dette ønskes.

Prisen ligger fra 250-350,-
alt afhængig af om der skal være tekst på samt hvor mange billeder du vil have tryk på.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.