torsdag den 2. januar 2020

Året der gik i ord og billeder samt vinderen ef denne uges Giveaway

Året der gik i ord og billeder 2019
Først og fremmest rigtig godt nytår allesammen.
Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år med eller uden ondt i håret. For mit vedkommende havde jeg den mest vidunderlige nytårsaften i bedste selskab med nogle venner ikke mindst min kære barndomsveninde Marie, som jeg også var i Barcelona med tilbage fra i sommers.

Vanen tro tænker jeg, at årets første indlæg skal stå på lidt billedspam fra året der gik og ellers bare ønske jer alle en god start på januar måned.
 
Der hersker vidst ingen tvivl om at 2019 har været et fantastisk, dejligt, lærerigt, udfordrende, oplevelsesrig, kreativt men også fyldt med kærlighed, nærvær med de mennesker, jeg holder af.
Oplevelsesrig med bl.a. Barcelona, Skagen, København og Paris på rejsefronten.

Dejligste tur I Paris med mine forældre
Dejlig tur til København også med mine forældre hvor vi bl.a. var oppe i det berømte Tinka tårnet "Himmel tårnet" Camp Adventure
Den skønneste oplevelsesrige ferie med min veninde Marie i Barcelona
En hurtig sviptur til Skagen og ud på Grenen.
Kreativiteten har selvfølgelig også fyldt en del. Bl.a. med en masse nye navne- og dåbsplakater, bryllup- og fingerprintsplakater, dåbsbøger, familieplakater, nye samarbejdspartnere nye produkter som farvel dagplejekrus og personlige krus samt tryk på bodystocking, muleposer og t-shirts.
Til konfirmation
Min seje lillebror blev også student
Jeg fik også perlet en del og jeg lover jer for der kommer mere i år 2020.

Lærerigt og udfordrende med bl.a. at skulle overvinde mine egne grænser med fotoshoot og at acceptere min krop som den er lige nu.
Jeg fik også udfoldet mig kreativt nede hos cafe Art by Me med at male på porcelæn og jeg håber skam også på, at der kommer flere stunder af dem i 2020.
Kærlighedfronten mærkede jeg også et par måneder både til lands, vands og en dejlig forårstur til Skagen, hvor jeg også oplevede det at være forelsket, men også at blive svigtet endnu engang. 
Ja, jeg tror bare, jeg forbliver det dejlige singleliv, forbliver i min karriere og mærker glæden ved livet og alle de andre som elsker mig.
Jeg fik også udfoldet mig kreativt i køkkenet både med en rabarbertærte men også med en del iskaffer henover sommeren.
Smukfest blev også indtaget i år med musik, dejlige mennesker men i særdeleshed også regn.
Mit dejlige samarbejde med @a.brask.dk fortsætter heldigvis i år 2020 med nye fine smykker.
Jeg må jo nok erkende at jeg også blev et år ældre, kan vidst ikke helt komme udenom, at jeg synes det er lidt hårdt at være over de 30.
En masse dejlige fugleflet og workshops. Ja hele tre workshop med bare fugleflet, som stort set valle var udsolgt, hvilket jeg var utrolig taknemlig for.
Sidst men ikke mindst årets julestjerne, som jeg også fik lavet en DIY på til jer fra dette indlæg.
Med disse ord vil jeg blot takke JER for at følge mit lille kreative univers, mine op og nedture ikke mindst for den jeg er.

Må 2020 blive fyldt med kærlighed, familie og veninde-tid, arbejde, oplevelser og samvær med dem jeg elsker.

Vinderen af denne uges fugle-giveaway er........
Endnu engang tusind tak for den store deltagelse.
Denne uges vinder blev..........
Marian Steen Godsk Mogensen.
Hvis du vil sende mig en mail med din adresse, således jeg kan få sendt dig bogen.

Til alle jer andre frygt ej, jeg har flere januar lækkerier i ærmet.



































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.