fredag den 16. november 2018

Nyheder til jul


Ihhhh jeg har næsten ikke kunne ventet med at vise jer denne skønne nyhed, jeg netop har fået hjem herop til jul.
Jeg har glædet mig som et lille barn til at vise jer min lille JULENYHED, jeg i år har tilføjet min lille kollektion til babyer og børn. Den henvender sig som sagt nok til de lidt yngre størrelser, men skulle man ligesom jeg være bidt af søde bløde krammebamser, så læs endelig med.

Nogle af jer har måske allerede spottet en lille snert af min lille JULENYHED på min instastory @helenasolskin, hvor jeg i ugens løb har lagt lidt video op.
Ret kort tid efter min første video skrev Melanies mor om,  hun ikke måtte være den første til at erhverve sig en lille julebamse til hendes datter Melanie. Og jo hvorfor ikke være den første til at prøveteste den udover min lille niece Emilie, som jeg tænker skal have den i julegave.

Efter at Melanie og hendes kære mor har godkendt bamsen og givet den rigtig gode anmeldelser tør jeg derfor godt ligge dem ud i min shop.

Bamserne kan fås med eller uden nissehue, men nissehuerne kan tages af efter jul og prisen er den samme.
Derudover kan du helt frit vælge dit motiv, du vil have på bamsens bluse iblandet alle mine illustrationer og derudover kan der ligeledes komme navn på trøjen ligesom Melanie eller Emilies bamse.
Du kan desuden også få tilført en tekst eks. “Min første jul”
Du kan stort set vælge imellem  alle mine tegninger og jeg har også julemotiver hvis det skulle have interesse.

Bamserne er en perfekt julegave til det nyfødte barn eller blot gaven til den, du elsker.

For bestilling send mig da en mail samt det motiv du ønsker på trøjen inkl. om der skal være navn eller anden tekst på.
Du kan også bestille på min facebookside Helenas kreative verden eller Instagram @helenasolskin

Dog er det først til mølle, da jeg kun har bestilt begrænset antal hjem denne jul.










Ifølge Melanies mor og Melanie er bamsen godkendt.





Julemotiver man også kan vælge






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.