tirsdag den 14. august 2018

Family where life begins and love never ends

Family where life begins and love never ends


Dit personlige Familie-billedvægs-galleri.

De sidste par måneder er der flere af mine søde kunder, som har efterspurgt til at få lavet deres helt personlige familie-Galleri-væg.
Jeg har derfor taget deres ønsker til efterretning og fuldført en del bestillinger her henover sommeren og jeg tænker derfor lige, at ville dele nogle af dem her med jer.


Det er altid rart at have gode minder at huske og se tilbage på. Om det skal være datoen for den dag din mand friede til dig, den dag I blev gift, den da I gik fra to til tre eller den dag I blev fuldendt som familie, så er alle forslag åbne for at lave netop jeres personlige billedvæg.

Jeg har derfor udarbejdet forskellige mindeværdige billedvægs gallerier til netop jeres familie og jeg tager gerne imod netop dine ideer og kommer med mulige forslag.

Du kan se udvalg af billeder, som du kan vælge og sammensætte ud fra de forskellige albums der ligger her på min Facebookside Helenas kreative verden eller på Instagram @helenasolskin under #helenasolskintegninger

Bestilling sker enten via mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk eller på min facebookside og husk jeg også gerne laver efter personlige ønsker.

Her kan du se lidt af de sidste måneders bestillinger.














Priser ligger fra 180 og opefter alt afhængig af str. antal af billeder samt tekst
Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.