torsdag den 11. november 2021

Årets første juleindlæg 2021

Julemusene Bella og Benjamin  
Kan I mærke hvordan julen lige så stille trænger sig tættere og tættere på? 

Om blot 20 dage melder datoen 1. December og julen kan officielt starte. 

Jeg er dog allerede tyvstartet lidt i det små, fordi jeg har så mange små ideer og juleinspiration som jeg gerne vil dele med jer. 

I sidste uge viste jeg mine små julemus Benjamin og Bella på Instagram og facebook og I var rigtige mange der gerne ville have mønstret på dem.

 Faktisk lavede jeg dem sidste år men tror grundet travlhed at jeg glemte, at dele dem med jer. 

Det skal I ikke snydes for, så derfor får I lige et repost fra sidste år på mine julemus mønstre. 


Her
I kan finde mønstrene på julemusene lige Her

De er desuden alle lavet på 4 Midi plader

Husk hvis du vælger at bruge mine mønstre, så vil jeg blive meget taknemlig for hvis du deler det enten med tag p instgram  @helenasolskin elle facebook Helenas kreativ verden  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.