lørdag den 29. december 2018

Bestnine 2018 - året der gik i ord og billeder i korte træk


MyBestnine2018 
.
Ja jeg undrede mig faktisk slet ikke over, at det her var nogle af mine mest likede billeder fra i år 2018 på min på Instagram @helenasolskin og der er no også derfor, det er de mindre jeg lige vælger at fremhæve her i dette indlæg Året der gik i korte træk i ord og billeder.

Først vil jeg bare lige sige tusind tak fordi netop du har valgt at følge mit lille kreative univers her på bloggen. Ikke mindst valgt at følge mit liv både privat, rent arbejdsmæssigt men også med de glædestunder og de ting, som for mig ikke just kan være allernemmest. 
Tak for alle jeres søde kommentar, hilsner, likes og ikke mindst jeres køb af mine ting her på siden. 
I er skønne hver og en ❤️

De billeder i særligt har synes godt om i det forgangne år, har bl.a. været:

De stunder især når solen er ved at gå ned både ved Den uendelige bro og ved Marselisborg lystbådhavn har I ligesom jeg nyt godt af her i Aarhus. 



Hvert år kommer det nok bag på nogle hvor smuk Rådhusparken ser ud, når hele dens græstæppe er dækket med de smukkeste krokusser 🌷🌷🌷og det syn har jeg haft glæden af hver dag til og fra arbejde  tilbage i marts og april.
Mine Knækcancer bodyer og T-shirt lavet til knækcancerugen var også en stor succes, så stor at jeg uden tvivl gentager successen næste år.

Mine workshop både hamaperler og i særdeleshed også julefletteworkshopsene har uden tvivl også været ret efterspurgt. Ja så meget, at der var rift om pladserne og jeg derfor måtte oprette ekstra hold på begge to. Mon ik jeg også skal gentage dette til næste år. 


Mine familie-illustrationer og Når to bliver til tre samt mine Farvel til vuggestue og dagplejeplakater har uden tvivl været mine bestsellers for i år og allerede nu er januar og februar 2019 booket ret godt op med bestillinger.


.

At blive 30 år kan jeg vidst heller ikke lyve fra var en af de store højdepunkter for i år, men hvis jeg selv skal sige det, så var det faktisk slet ikke så slemt.


Sidst men ikke mindst er det at være åben og ærlig omkring psykisk sygdom #minsårbarhed også en del af det at være mig, bære rundt med noget der ikke just er let, men noget jeg kæmper videre med og forhåbentlig kommer tættere på lyset i år 2019.


Tak for at netop du læste med her på bloggen det forgangne år og med disse ord vil jeg blot ønske jer alle et rigtig dejligt nytår