onsdag den 26. december 2018

Årets juletræ 2018 - Nytårsgiveaway

 
Årets juletræ 🎄står stadig smukt og kønt dagene derpå.
Vi pyntede i år træet med både nyt og gammelt pynt og hjerter som min bror og jeg i tidernes morgen har flettet i børnehaven.

Klassiske julekugler i lilla farver 💜og juleklokker fra min mormors tid, så de igen kunne matche julebordet og julestjernen.

Vi kommer nok heller ikke uden om, at årets juletræ🎄 også var pyntet med nogle af mine egne flettede julefuglehjerter, ja min mor fik næsten og kun næsten pip og hun indrømmede faktisk i går, at hun syntes, at det gav et lille pift til træet med lidt anderledes julefugle-hjerter 🐦🐧🦉🦆🐤🐥

Hvad med jer hvordan har I pyntet jeres træ.
Nyt, gammelt, stilrent eller et miks af både børnenes hjemmelavede pynt og nutidens kugler.
 
Kunne I tænke jer at være friske på en lille NYTÅRS GIVEAWAY, så læs med nederst i indlægget.
 
I morgen venter hverdagen atter igen på Kvindemuseet, men det gør mig faktisk ikke så meget, for jeg elsker jo mit arbejde.
 






 


 

 
 
 
 
Imens jeg legede med min lille niece på juleaftensdag spottede vi lige den smukkeste solnedgang ude ved min mor og stedfar i Gammel Brabrand inden vi satte os til julebordet.
Så kunne det da ikke blive smukkere.


NYTÅRS GIVEAWAY
Jeg har atter fået lov til at udlove en af Lars Holmsted populære flettebøger nr. 3 og i den anledning vil jeg gerne forære en af mine skønne følgere den.
 
Det eneste du skal gøre er, at ligge en lille nytårs hilsen her på bloggen under kommentar evt. skrive dit nytårsforsæt for år 2019. Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min Facebookside Helenas kreative verden eller Instagram @helenasolskin
 
Held og lykke
 


 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.